A kommunikációtudományi ismeretek célja, hogy a hallgatók megismerjék az alapvető kommunikációelméleti fogalmakat, kutatási módszereket és ezeket alkalmazni is tudják a saját szakterületükön.
A kommunikációtudományi ismeretek célja, hogy a hallgatók megismerjék az alapvető kommunikációelméleti fogalmakat, kutatási módszereket és ezeket alkalmazni is tudják a saját szakterületükön.
Gazdasági ismeretek I. (Vállalkozások gazdasági és jogi környezete)A tárgy célja alapvető gazdasági ismeretek átadása... |
Gazdasági ismeretek II. (Vezetés és szervezés)A Vezetés és szervezés célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket bővítse és mélyítse... |
Gazdasági ismeretek III. (Marketing menedzsment )A tantárgy célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket marketing fókusszal bővítse és... |
Művészeti és kreatívipari ismeretek I. (For-profit művészeti és designvállalkozások)A kortárs művészet és design piacáról alapvető összefüggések átadása és egyes kérdésekörök... |