A tantárgy célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket marketing fókusszal bővítse és mélyítse. Részletesen tárgyalja a marketing menedzsment feladatait és eszközrendszerét elméleti és gyakorlati szempontból egyaránt.
A tantárgy célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket marketing fókusszal bővítse és mélyítse. Részletesen tárgyalja a marketing menedzsment feladatait és eszközrendszerét elméleti és gyakorlati szempontból egyaránt.
Gazdasági ismeretek I. (Vállalkozások gazdasági és jogi környezete)A tárgy célja alapvető gazdasági ismeretek átadása... |
Gazdasági ismeretek II. (Vezetés és szervezés)A Vezetés és szervezés célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket bővítse és mélyítse... |
Művészeti és kreatívipari ismeretek I. (For-profit művészeti és designvállalkozások)A kortárs művészet és design piacáról alapvető összefüggések átadása és egyes kérdésekörök... |
Művészeti és kreatívipari ismeretek II. (Modern és kortárs művészet- és designtörténet)A tantárgy (előadás és szeminárium) célja, hogy olyan művészet- és designtörténeti ismereteket adjon... |