Művészeti és kreatívipari ismeretek III. (Kiállításrendezés és művészetközvetítés)

Cél, hogy a hallgatók a non-profit és for-profit kulturális intézményekre, vállalkozásokra jellemző tartalomfejlesztő (pl. kiállítások) és tartalmakat alakító, közvetítő (múzeumpedagógia, művészetközvetítés, participáció) keretrendszert, módszertanokat és lehetőségeket alaposan ismerve, képesek legyenek az ezekhez tartozó feladatokat megszervezni, irányítani és kommunikálni. Mi több, generáljanak és fejlesszenek önállóan és elkötelezetten új tartalmakat is.  A tantárgy (előadás és gyakorlati szeminárium) nemzetközi perspektívát is egyértelműen mutat. A tantárgy specifikuma a nagyarányú, egyetemen kívüli szakmai közeg terepének használata.

SHOWROOM

További tárgyak

Gazdasági ismeretek I. (Vállalkozások gazdasági és jogi környezete)

A tárgy célja alapvető gazdasági ismeretek átadása...

Gazdasági ismeretek II. (Vezetés és szervezés)

A Vezetés és szervezés célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket bővítse és mélyítse...

Gazdasági ismeretek III. (Marketing menedzsment )

A tantárgy célja, hogy az eddig megszerzett gazdálkodási ismereteket marketing fókusszal bővítse és...

Művészeti és kreatívipari ismeretek I. (For-profit művészeti és designvállalkozások)

A kortárs művészet és design piacáról alapvető összefüggések átadása és egyes kérdésekörök...

Művészeti és kreatívipari ismeretek II. (Modern és kortárs művészet- és designtörténet)

A tantárgy (előadás és szeminárium) célja, hogy olyan művészet- és designtörténeti ismereteket adjon...

Művészeti és kreatívipari ismeretek IV. (Non-profit design és művészeti intézmények)

Az eddig megszerzett művészeti és kreatívipari ismeretek integrálása a kánonképző intézmények...

Társadalomtudományi és kommunikációs ismeretek I. (Szociológiai ismeretek)

A Szociológiai ismeretek tantárgy célja, hogy a hallgatók megismerjék az alapvető...

Társadalomtudományi és kommunikációs ismeretek II. (Kommunikáció és média)

A kommunikációtudományi ismeretek célja, hogy a hallgatók megismerjék az alapvető...

Társadalomtudományi és kommunikációs ismeretek III. (Kulturális antropológiai ismeretek)

A kulturális antropológiai ismeretek célja, hogy a hallgatók megismerjék a kortárs kultúra elemzésének...

Mutasd mind