Szakmai támogatás
Törekszünk a menet közben felmerülő problémákra, nehézségekre, kérdésekre folyamatos válaszokat keresni, segítséget nyújtani, és mindenki számára könnyen elérhető felületeket kialakítani. Kollégáink jelen pillanatokban is ezek létrehozásán fáradoznak. Mindenkit bátorítunk arra, hogy nehézségeit, de jó megoldásait és sikereit is küldje el, ossza meg, hogy tanulhassunk egymástól, segítsük egymást a magunk okulására és hallgatóink javára. A hallgatók aktív bevonását tervezzük a közös gondolkodásba. Szeretnénk, ha nehézségeiket, tanulási problémáikat vagy akár jó gyakorlataikat megosztanák egymással, hogy segíteni tudjunk nekik és ők is egymásnak. Kérjük, erre a lehetőségre hívják fel minden hallgatójuk figyelmét!
A kérdések, problémák, javaslatok és az első tapasztalatok nyomán az Útmutatót kiegészítjük, s folyamatosan frissítjük.
Az Egyetem a távolléti oktatás technikai kereteként a Google Suite for Education szolgáltatásait választotta.
Az erről szóló információk az alábbi, innentől folyamatosan bővülő tartalmú linken érhetők el:
Útmutató az oktatóinknak a távolléti oktatás megvalósításához
E felületen lesz majd lehetséges a segédanyagok letöltése, illetve a fórumszerű egyeztetések megjelenítése.
Technikai támogatás
Amennyiben az otthoni munkavégzéssel kapcsolatban felmerülő problémák megoldásában informatikai segítségre van szükségetek, akkor a már többször közzétett ci-it@mome.hu email címre írjátok meg a problémát, nagyon hamar reagál rá a MOME informatika. A távoli segítségnyújtás gyorsítására mindenki töltse le és indítsa el a http://helpdesk.mome.hu oldalról a Quick Support programot, mellyel gyorsan át tudják venni a gépek felügyeletét. A személyes email címre érkező kérések törlésre kerülnek!
Mindenkinek köszönet a helytállásáért!