James Hewes, az FIPP globális médiaszövetség vezérigazgatója tart angol nyelvű előadást a MOME-n
James Hewes Hogyan változott meg a média? - trendek, közösségi média és a fogyasztók címmel tart előadást 2021. május 4-én 17:00 órától.
Az előadás Zoom felületen zajlik, amelyre itt lehet csatlakozni.
Jelszó: 036421
Moderátor: Szalontai Ábel, a MOME Média Intézet igazgatója
Az előadás angol nyelvű.
A webinárium témái
Változás az ember szemszögéből: az egyre gyorsuló változás. Miért fontos ez mindannyiunknak?
Változás a média kontextusában: hogyan hatott a digitális média modell a hagyományos modellekre? Hogyan hatott a koronavírus járvány a médiapiacra?
A hirdetés hanyatlása: mi történt a hirdetési bevételekkel és miért? Új bevételi lehetőségek nyílnak. Milyen szerepet játszhat ebben a design?
A fogyasztó felemelkedése: átállás a hirdetési bevételekről a fogyasztói bevételekre. Bevételi források és az ehhez kapcsolódó problémák. Milyen szerepet játszhat a design az ajánlatok egyediségének kialakításában?
Big tech: hogyan uralkodik el az életünkön a Facebook és a Google? Mit jelent ez a tartalomgyártók számára? Mit teszünk, hogy megállítsuk őket?
Tágabb társadalmi trendek és mindezek hatása a médiára: sokszínűség, fenntarthatóság, vezetés és vállalati kultúra.
JAMES HEWES
Az elmúlt 12 évben a BBC-nél különböző területeken dolgozó James Hewes részt vett a médiatársaság privatizációjának folyamatában 2011 novemberében. Ezt követően a Top Gear, a Good a Food, az Easy Cook és a Lonely Planet Magazine kiadója, valamint a BBC Haymarket Exhibitions igazgatója volt. Öt évet töltött Dubaiban a Gulf News Publishing kiadó vezetőjeként, ahol több mint harminc termék területért volt felelős. Elindította az első arab nyelvű autó-motor magazin márkát, a wheels Arabic-ot. 2017 szeptemberében jelölték az FIPP igazgatójának és elnökének, ahová a The Art Newspaper-től került, utóbbinál megbízott igazgatóként dolgozott 2016-tól. Tagja a Dojoko oktatás-központú startup, valamint az Oxford Brookes University’s Journalism tanácsadói bizottságának is.
AZ FIPP
Az 1925-ben Franciaországban alapított FIPP a világ egyik legrégebbi, nagy presztizsű média szakmai szövetsége. A magazin kiadók eredetileg azért társultak, hogy megosszák egymással szakmai elképzeléseiket. A szervezet közel 100 évnyi története során integrálta a médiatulajdonosokat és a tartalomszolgáltatókat és gyártókat a világ minden tájáról. Az FIPP célja, hogy partnerségekkel, megoldásokkal és információcserével segítse elő tagsága nemzetközi, piacvezető média üzleti tevékenységét.
Az előadás után lehetőség lesz kérdéseket is feltenni.