Aggné, P. V., Svraka, B., Serfőző, M., F., L. Z., & Bajzáth, A. (2020). Távolléti oktatás pró és kontra hallgatói és oktató szemszögből a pedagógusképzésben. In Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia (pp. 404–404).
Bajzáth, A. (2020). Inklúziós paradoxon. In Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia (pp. 425–425).
Bajzáth, A., Bereczkiné, Z. A., & Darvay, S. (2020b). Bölcsődei irodalmi program – jó gyakorlat az esélyegyenlőség jegyében indított MECEC + nemzetközi projektben. In Neveléssel az olvasásért - olvasással a nevelésért (pp. 6–11).
Bajzáth, A., Bereczkiné, Z. A., & Darvay, S. (2020a). A kisgyermeket nevelők és a család kapcsolatának erősítése az I.ECEC nemzetközi projekteredményeinek tükrében. In Neveléssel az Oktatásért - Oktatással a Nevelésért Konferencia (p. 19).
Giada, P., Bajzáth, A., Bereczkiné, Z. A., Darvay, S., & Clara, S. (2020). Il Progetto MECEC+: un’indagine svolta in Italia, Ungheria e Spagna. In ECEC in prospettiva interculturale. I risultati di una ricerca internazionale (pp. 41–116).
Kolosai, N., Rádi, O., Bajzáth, A., Aggné, P. V., & Golyán, S. (2020). Új tanulási kultúra, új tudás? Távolléti oktatás továbbvihető tapasztalatai. In Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia (pp. 407–407).
Serfőző, M., Böddi, Z., F., L. Z., Bajzáth, A., & Rádi, O. M. (2020). „Vészhelyzeti” távolléti oktatás a pedagógusképzésben (elméleti kontextus és kutatási keret). In Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia (pp. 403–403).
Serfőző, M., Sándor, M., Böddi, Z., & Bajzáth, A. (2020). Koragyermekkori pedagógusjelöltek belépése a felsőoktatásba. In Új kutatások a neveléstudományokban 2019 (Vol. 1, pp. 209–219).
Serfőző, M., Bajzáth, A., Sándor, M., & Böddi, Z. (2020). Koragyermekkori pedagógusjelöltek pályaképét befolyásoló tényezők. In Prevenció, intervenció és kompenzáció (pp. 313–324).
Silva, C., Bajzáth, A., Lemkow-Tovias, G., & Wastijn, B. (2020). Encouraging intercultural attitudes and practices in contemporary ECEC services. Insights from A research conducted in Italy, Spain, and Hungary. EUROPEA